onsdag 9 maj 2012

Operera bort visdomständer och Göteborgsvarvet

Klockan 15 idag ska mina två visdomständer i underkäken bort. Lite nervöst har det varit, men det var först igår som tanken slog mig: Tänk om jag inte kan springa Varvet på lördag?! Tänk om jag har så ont, eller det blir komplikationer så jag måste avstå! Det får inte hända, jag är ju i bättre form än tidigare år, detta året ska jag ta nytt PB! Ångesten, paniken och oro har hållit mig vaken flera timmar i natt. Jag har googlat efter andra som kanske har haft samma problem i hopp om att bli lugnad, men allt jag hittar är om hur ont de har dagarna efter. Det är knappt några sökträffar som nämner träning, och än mindre tävling så snart efter operation. Längtar tills jag är på mottagningen så jag kan fråga någon där vad de tror är möjligt. 

Var bara tvungen att skriva av mig lite, det brukar alltid kännas bättre då.

Inga kommentarer: